Ruszyła kampania rebrandingowa Santander.

Santander Bank Polska SA, który wcześniej był znany jako Bank Zachodni WBK SA, rozpoczął zakrojoną na szeroką skalę kampanię rebrandingową, której twarzą został aktor Łukasz Nowicki.
Nowa nazwa banku została wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego 7 września, a dotychczasową siedzibę przeniesiono z Wrocławia do Warszawy. W tym samym czasie rozpoczęto kampanię, którą zapowiadano już od wiosny tego roku. Zmieniła się wizualna strona oddziałów, bankowości internetowej oraz mobilnej. Jednocześnie dla dotychczasowych klientów zmienia się tylko nazwa, ponieważ nie muszą oni z tego tytułu wykonywać żadnych działań. Promujący całe wydarzenie 45-sekundowy spot skupia się, na którego bezpieczeństwie symbolem ma być płomień. Hasłem promocyjnym zostało zdanie „Bank jaki chcesz”. Łukasz Nowicki, który promuje nową markę bankową, promował wcześniej Bank Zachodni WBK, który przekształcił się w Santander Bank Polska SA. Drugi sześciosekundowy post przedstawia kobietę, która znamiennie zmienia sukienkę z zielonej na czerwoną, tak jak zmieniły się barwy banku. Kampania prowadzona jest zarówno w mediach tradycyjnych, jak i internetowych. Odpowiada za nią agencja Red8, która współpracuje z tym klientem już od 2013 roku. Warto w tym miejscu przypomnieć, że Bank Zachodni WBK powstał z połączenia Banku Zachodniego z Wielkopolskim Bankiem Kredytowym. W roku 2010 głównym inwestorem w nim została, znana hiszpańska grupa Santander. Od 2013 roku bank zaczął w komunikacji używać zarówno nazwy korporacyjnej inwestora, jak i jego barw.

KKw, fot.LeGraphisteFrancais/Pixabay

READ  Experiential marketing – reklama skierowana do Milenialsów

Post Author: Isomedia