Jeśli wciąż wahasz się, czy warto mieć profil na Facebooku, a także korzystać z opcji promowania postów, przeczytaj poniższy tekst. Znajdziesz w nim odpowiedź, dlaczego warto zainwestować w reklamę na FB.
Media społecznościowe zyskują coraz większą popularność – jeśli prowadzisz własny biznes, warto pomyśleć nie tylko o stronie internetowej, ale także profilu na Facebooku oraz promowaniu postów. Obecnie jest to niemal konieczność! Twoi potencjalni klienci zapewne korzystają na co dzień z różnych mediów społecznościowych, dlatego też Ty również powinieneś zacząć.
Reklama na Facebooku pozwoli uzyskać szybką reakcję – to świetna forma błyskawicznej promocji. W krótkim czasie dotrzesz do naprawdę szerokiej grupy ludzi. Co więcej, możesz sprecyzować odbiorców – reklamy na Facebooku pomogą zdefiniować grupę docelową. Przekaz dzięki płatnej kampanii trafi właśnie do niej – np. do młodych mam, początkujących kierowców czy wielbicieli zdrowej żywności i aktywnego trybu życia. Targetowanie to jedna z największych zalet Facebooka. Musisz jednak wcześniej przemyśleć, czy zależy ci na promocji treści, ruchu na stronie wzroście sprzedaży itd.
Co więcej, Facebooka możesz zintegrować z Instagramem. Jako społeczeństwo mamy zapotrzebowanie na wszelkie grafiki, zdjęcia, filmy itp. Ostatnio są to najbardziej lubiane formy przekazu w mediach, nie tylko społecznościowych. Dotarcie do osób, które naprawdę są zainteresowane naszą działalnością czy produktami, to główna zaleta kampanii reklamowych na Facebooku.
(KK)