Serwisy o nowych technologiach

W Polsce portale poświęcone nowym technologiom zdobywają coraz większą popularność – co ciekawe, przyciągają w równie dużym stopniu zarówno mężczyzn, jak i kobiety.
Wyniki badań przeprowadzonych przez Gemiusa są nieco zaskakujące – okazuje się, że nie tylko mężczyźni interesują się nowymi technologiami. W maju 2018 r. na stronach dotyczących nowych technologii prawie tyle samo czasu co mężczyźni, spędziły kobiety.
Serwisy o nowych technologiach dziennie odwiedziło około 4,6 proc. pań (źródło: badanie Gemius/PBI, maj 2018). Z kolei mężczyzn, którzy weszli na strony o takiej tematyce, było dwa razy więcej, czyli około 9,2 proc. Wynika z tego co prawda, że kobiet było mniej, ale spędziły one na stronach prawie tyle samo czasu. Mit, że nowe technologie oraz dziedzina IT to domena mężczyzn, powoli jest zatem obalany.
Badania przeprowadzone przez Gemiusa jednoznacznie pokazują też tendencję wzrostową popularności tych serwisów – nowe technologie to coraz bardziej modny temat. Nic dziwnego, bo korzystamy z nich na co dzień, a producenci sprzętu elektronicznego, produkując wciąż nowe urządzenia, wykorzystują innowacyjne rozwiązania. W dni wolne Polacy chętniej korzystają ze smartfonów i tabletów niż w dni robocze. Urządzenia mobilne to już dla nas codzienność, korzystamy z nich codziennie.

KKw,fot,Seanbatty/Pixabay

READ  Media społecznościowe a dzieci

Post Author: Isomedia