Instagram – najszybciej rozwijający się kanał społecznościowy

Social media podbiły świat – m.in. Facebook czy Instagram. Ten drugi rozwija się bardzo szybko i obecnie jest jednym z najpopularniejszych.

Instagam jest najszybciej rozwijającym się serwisem społecznościowym – wyprzedza m.in. Facebooka czy inne social media.

Na oficjalnym blogu Instagrama wciąż publikowane są aktualne dane liczy użytkowników – nie można pomijać tego kanału, gdyż liczba jego użytkowników rośnie dynamicznie.

Statystyki mówią same za siebie – w niecały rok liczba jego użytkowników wzrosła o około 100 milionów. Kanał zyskuje użytkowników, ale i na popularności. Najważniejsza jest tu jednak unikalna i atrakcyjna dla oka treść, bo na Instagramie wszystko bazuje na efekcie wizualnym, co prowadzi do komunikacji. W końcu to serwis bazujący głównie na zdjęciach.
Instagram w założeniu miał być serwisem skupiającym osoby młode, a także głównie marki z branży fashion i designu. Pierwsze kryterium w zasadzie jest spełnione – najliczniejszą grupę stanowią osoby w wieku 18-29 lat. To serwis oparty na aplikacji mobilnej, a z nich korzystają najczęściej ludzie młodzi.
Jednak na Instagramie każdy, kto ma jakiś pomysł, próbuje zaistnieć. Co więcej, co potwierdzają badania, aż 70% użytkowników szuka tu również profili firmowych – jak na Facebooku. Wynika z tego, że serwis przyczynia się także do budowania wizerunku marki, jej popularności i rozbudowania społeczności, sieci odbiorców, potencjalnych klientów.

READ  Fundacja Helsińska pozyskała środki na pomoc prawną dziennikarzom.

Post Author: Isomedia